DOSTAVA PAKETA

Gdje je moj paket?
Lokaciju vašeg paketa možete provjeriti upisom broja za praćenje (kojeg ste dobili u emailu o dostavi vašeg paketa) na sljedećem linku: Ovdje

Gdje da pronađem broj za praćenje?
Broj za praćenje vašeg paketa dobit ćete u e-mailu u kojem vas obavještavamo o dostavi vašeg paketa. Također, broj za praćenje uključen je u sve poruke poslane od strane GLS službe za dostavljanje. Kako šaljete pakete?
Za dostavu paketa koristimo GLS službu za dostavljanje . Kurir će vam dostaviti paket na adresu koju ste napisali u narudžbi. Paketi se dostavljaju radnim danima. Ako vas prilikom dostave paketa ne bude, dobit ćete sve informacije koje su vam potrebne za preuzimanje paketa ( na email ili putem SMS-a).

Imam poteškoće s dostavom, komu se mogu obratiti?
Za pomoć oko dostave možete se obratiti službi GLS na email Ovdje Dostupni smo vam i na info@fitometabolicdiet.hr. S veseljem ćemo vam pomoći riješiti problem i omogućiti da paket što prije stigne do vas.

Koja je cijena dostave?
Prilikom kupnje ispod 60 €, cijena dostave preko GLS - a je 5,00 € na teritoriju RH. Prilikom kupnje iznad 60€, poštarina je besplatna na teritoriju RH! Za dostave izvan RH primjenjuje se cjenik GLS dostavne službe.

Dostavljeni proizvodi su oštećeni?
Ako primijetite oštećenje paketa prilikom preuzimanja, ostavite napomenu da je paket oštećen. Zatim nam na info@fitometabolicdiet.hr u roku 8 dana od preuzimanja paketa pošaljite detalje (dodajte i fotografiju). Provjeriti ćemo imate li pravo na zamjenu za novi proizvod i dati vam daljnje upute sukladno tome.

Osiguranje paketa
Osiguranje paketa pruža mir kupcima koji su zabrinuti za njihove isporuke. U slučaju oštećenih ili nedostajućih proizvoda, jamčimo rješenje o našem trošku, kako bismo vam što brže nabavili proizvode koje ste naručili.

REKLAMACIJE

Želim vratiti proizvod. Kako to mogu učiniti?
Ukoliko želite vratiti proizvod, molimo Vas da nas o tome obavijestite u roku od 14 dana od dana primitka paketa – kada Vam paket bude isporučen na e-mail info@fitometabolicdiet.hr.

Adresa za povrat proizvoda:
Sapro Natural Health d.o.o. Kožarske stube 1/1, HR – 10000 Zagreb
Prilikom vraćanja proizvoda potrebno je priložiti ispunjeni obrazac za povrat proizvoda.
Više o pravu na odustajanje od ugovora odnosno naručene robe možete pročitati i u Odredbama poslovanja, ovdje
Paket je sadržavao pogrešne proizvode ili proizvodi nedostaje.

Ako ste dobili krive ili oštećene proizvode ili niste dobili sve proizvode koje ste naručili , navedite detalje (uz priložene fotografije) u roku od 8 dana on primitka paketa. Provjerit ćemo da li imate pravo na zamjenu za nove proizvode i sukladno tome vam poslati daljnje upute. Uključite broj potvrde svoje narudžbe u odgovarajući redak kako bismo mogli lakše pronaći vašu narudžbu i odmah obraditi vaš zahtjev. Molimo kontaktirajte nas na info@sapro.hr u roku od 8 dana kako bismo mogli organizirati zamjenu za proizvode koji nedostaju ukoliko je to problem.

INFORMACIJE O NARUDŽBAMA

Kako iskoristiti kod za popust?
Za jednu kupnju možete iskoristiti jedan promocijski kod, koji upišete pri zadnjem koraku kupovine, na Blagajni.

Što da napravim ako ne dobijem potvrdu o narudžbi putem maila?
E-mail potvrde o narudžbama šalju se automatski poslije kupovine na našoj web stranici. Ukoliko niste primili potvrdu, molimo vas, provjerite neželjenu (»spam«) poštu. Moguće da ste prilikom kupovine unijeli krivu e-mail adresu. U tom primjeru vas molimo da nas kontaktirate kako bi provjerili što se dogodilo. Uvijek je važno prvo provjeriti vašu »spam« poštu.

INFORMACIJE O NARUDŽBAMA

Kako iskoristiti kod za popust?
Za jednu kupnju možete iskoristiti jedan promocijski kod, koji upišete pri zadnjem koraku kupovine, na Blagajni.
Što da napravim ako ne dobijem potvrdu o narudžbi putem maila?

E-mail potvrde o narudžbama šalju se automatski poslije kupovine na našoj web stranici. Ukoliko niste primili potvrdu, molimo vas, provjerite neželjenu (»spam«) poštu. Moguće da ste prilikom kupovine unijeli krivu e-mail adresu. U tom primjeru vas molimo da nas kontaktirate kako bi provjerili što se dogodilo. Uvijek je važno prvo provjeriti vašu »spam« poštu.

Dostava naručenih proizvoda

Naše proizvode dostavlja GLS dostavna služba.
Cijena dostave Cijena dostave ovisi o iznosu narudžbe:
Za kupnju ispod6 50 €, cijena dostave putem GLS-a iznosi 5,00 €.
Za kupnju iznad 60 €, poštarina je besplatna!
Cijena dostave jednaka je za cijelu Hrvatsku.
Predviđeno vrijeme dostave paketa je u roku 2-3 radna dana.